Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pojęcia promocji

Tytuł:
Pojęcia promocji
Autorzy:
Acewicz, M.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
promocja
informacja
tożsamość
wizerunek
marketing mix
promotion
information
persuasion
identity
image
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Informacyjno-wspierający aspekt promocji ma różny charakter i stopień nasilenia. Jego analiza na poziomie doświadczenia pozwala na co najmniej cztery konceptualizacje pojęcia promocji - jako zespołu swoich form, jako transmisji informacji nakłaniającej, jako tożsamości i wizerunku oraz jako elementu marketingu-mix.
Informative and supportive aspects of promotion have different character and intensification. Their analysis by experiment allows to create at least four definitions of promotion - as a conjunction of their forms, as a transmition of persuading information, as identity and image and as element of marketing mix.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies