Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne aspekty zarządzania na przykładzie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Tytuł:
Społeczne aspekty zarządzania na przykładzie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Autorzy:
Karaś, E.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
zarządzanie
przedsiębiorstwo
odpowiedzialność społeczna
management
enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia dwie koncepcje: interesariuszy i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Powstały one w odpowiedzi na zasadnicze zmiany ról interesariuszy, czyli poszczególnych grup społecznych występujących w otoczeniu przedsiębiorstwa. Wpływ tych grup stale wzrasta, wymuszając na przedsiębiorstwach konieczność uwzględnienia potrzeb i wymagań interesariuszy w budowaniu strategii działania na przyszłość.
Paper presents two concepts: the Stakeholders Approach and the Corporate Social Responsibility. They arose in response to changes in the role of Stakeholders - particular social groups occurring in company's surrounding. The significance of those groups constantly grows forcing business to reflect their needs and requirements in building future strategies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies