Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Segmentacja rynku na przykładzie firmy 'Biawar'

Tytuł:
Segmentacja rynku na przykładzie firmy 'Biawar'
Autorzy:
Krot, K.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
segmentacja rynku
ogrzewacz wody
Biawar
segmentation of market
water heater
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W obecnej dobie, w dobie różnicowania się gustów i preferencji konsumentów oraz indywidualizacji potrzeb, segmentacja rynku staje się wręcz nieodzowna. Pierwsza część niniejszego artykułu przedstawia teoretyczne zagadnienia związane z tym procesem oraz wynikające z tego procesu korzyści. Druga część ukazuje właściwą segmentację rynku ogrzewaczy wody produkowanych przez białostocką firmę 'Biawar' oraz możli-wości wykorzystania wyników badań.
Nowadays, when customers differentiate their likings and preferences and their needs become more and more individual, market segmentation seems to be really necessary. The first part of this article presents theoretical issues connected with this process, and profits which can be the results of it. While, the second part of the article shows a real segmentation of the market of water heaters produced by 'Biawar' - Białystok Company and the posibilities for using the results of these studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies