Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing wewnętrzny w organizacji pracy firm konsultingowo-usługowych

Tytuł:
Marketing wewnętrzny w organizacji pracy firm konsultingowo-usługowych
Autorzy:
Ignatiuk, S.
Iłendo, A.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
marketing
organizacja pracy
firma konsultingowo-usługowa
organization of work
consulting-serving firm
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono specyfikę organizacji pracy w firmie konsultingowo-usługowej, zwracając uwagę na potrzebę wdrażania w niej marketingu wewnętrznego. Marketing wewnętrzny jest podstawowym elementem nowoczesnego zarządzania firmą, tworzy warunki wewnętrznego konkurencyjnego rynku pracy, stąd wywiera istotny wpływ na efekty ekonomiczne, społeczne i organizacyjne firmy.
This article describes specific organization of work in consulting and serving firm. Special attention was paid to necessity of internal marketing introduction in these companies. Internal marketing as a principal component of modern firm management creates internal circumstances of competitive work market and significantly affects economical, social and organizational results of firm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies