Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Alianse promocyjne szansą rozwoju turystyki w województwie podlaskim

Tytuł:
Alianse promocyjne szansą rozwoju turystyki w województwie podlaskim
Autorzy:
Malinowska, B.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
alians strategiczny
turystyka
strategic alliance
tourism
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Podstawowym warunkiem funkcjonowania firm turystycznych na rynku jest promocja, poprzez którą dany region komunikuje się z rynkiem. Informuje o swoich walorach, atrakcjach, usługach. Jednocześnie reklama i jej komercyjny sens stały się ozdobą współczesnego życia. Ponieważ koszty ponoszone przez firmy na reklamę są bardzo wysokie, strategia jaką jest alians reklamowy staje się istotną formą konkurowania na rynku.
The basic condition for the proper functioning of the tourism firms on the market is promotion, by means of which every region communicates with the market. The firms inform about their values, attractions, services. Simultaneously, the advertisement and its commercial meaning have become an ornament of contemporary life. Because outlays companies spend on the advertisement are extremly high, the strategy such as an advertisement alliance is becoming a significant and unconventional form of competition on the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies