Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryteria oceny inżynierów - systemy akredytacji międzynarodowej

Tytuł:
Kryteria oceny inżynierów - systemy akredytacji międzynarodowej
Autorzy:
Głownia, J.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
edukacja
education
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono nowe tendencje w kształceniu inżynierów, wynikające z gwałtownego wzrostu ilości informacji, nowych technologii i materiałów oraz coraz węższej specjalizacji. Podano przykłady programów kształcenia inżynierów w krajach Unii Europejskiej. Znaczną część treści artykułu przeznaczono na omówienie potrzeby oraz samych procesów akredytacji kształcenia. Podano informacje zaczerpnięte z literatury amerykańskiej.
New trends in the education of engineers resulting from a rapid increase in the amount of information on new technologies and materials, as well as narrow specialization, have been presented. Examples of the education programmes for engineers in the countries of the European Union have been given. A considerable part of the article is devoted to discussing the need of education and the processes of accreditation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies