Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie kanałami marketingowymi według zasad franchisingu

Tytuł:
Zarządzanie kanałami marketingowymi według zasad franchisingu
Autorzy:
Dolińska, M.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
franchising
logistics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Organizacje franchisingowe opierają działalność na sprzedaży swoich produktów, usług, metod działania, znaku firmowego, patentów oraz reputacji, jaką zdobyły na rynku. Franchising staje się coraz częściej elementem strategii marketingowej dużych firm. Jest on metodą zdobywania i poszerzania rynków zbytu dla swoich produktów poprzez rozbudowę ich kanałów marketingowych bez angażowania swojego kapitału. Ma on duże możliwości adaptacyjne do warunków otoczenia i rozwija się dynamicznie również w naszym kraju.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies