Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logistyka i marketing w polskich przedsiębiorstwach dystrybucji energii elektrycznej

Tytuł:
Logistyka i marketing w polskich przedsiębiorstwach dystrybucji energii elektrycznej
Autorzy:
Szkutnik, J.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
energia elektryczna
logistics
electric energy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Omawiając w artykule koncepcję zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie dystrybucji energii elektrycznej, autor skoncentrował się na aspekcie obsługi klienta i przedstawieniu zastosowania modelu ECR w działalności tego przedsiębiorstwa. Zagadnienia te nabierają szczególnego znaczenia, ponieważ od maja 2004 r. większa część dystrybucji energii elektrycznej jest prowadzona przez skonsolidowane grupy, w których przepływ informacji oraz zarządzanie na ich podstawie odbywają się na trzech poziomach funkcjonalnych -- rejonów, oddziałów i grupy energetycznej. Wymaga to tworzenia zmodernizowanych systemów adekwatnych do istniejącej struktury organizacyjnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies