Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia zakupowa i jej wpływ na zdobywanie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo

Tytuł:
Strategia zakupowa i jej wpływ na zdobywanie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo
Autorzy:
Kotewicz, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
logistyka
zakupy
konkurencja
logistics
purchase
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sukces bądź porażka przedsiębiorstwa wynika z jakości decyzji podejmowanych przez jej menedżerów oraz konsekwencji w ich implementacji. Podstawą decyzji są cele, które stawia sobie zarząd firmy, wewnętrzny potencjał organizacji orza warunki funkcjonowania rynku. Dążąc do zwiększenia prawdopodobieństwa realizacji założonych wyników, zarząd firmy powinien opracować spójny katalog celów, nadać im odpowiednie priorytety, a następnie, uwzględniając dostępne możliwości, określić metodykę ich osiągania. W rezultacie powstaje strategia przedsiębiorstwa, która jest penym "planem gry odzwierciedlającym istotę działania oraz kierunek rozwoju przedsiębiorstwa".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies