Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja logistyki i marketingu w strategii konkurencji

Tytuł:
Integracja logistyki i marketingu w strategii konkurencji
Autorzy:
Piszewski, J.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
konkurencja
logistics
competition
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aby można było wykorzystać logistykę i marketing jako podstawowe potencjały i determinanty efektów rynkowo - ekonomicznych, niezbędna jest ich integracja w ogólnej strategii konkurencji. Integracja ta stwarza możliwość uzyskania całego spektrum strategiczno-konkurencyjnych wariantów, na których podstawie można osiągnąć przewagę konkurencyjną np. przez innowację produktu, przewodnictwo w zakresie technologii czy też lepszą jakość produktów i usług.
To use logistics and marketing as basic potentials and determinants of effects of marketing and economic, there is indispensable need of their integration in general the strategy of competition. The integration of strategy of logistics and strategy of marketing creates the possibility of obtainment of whole spectrum of strategic-competitive variants.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies