Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ujęcie teoretyczne strategii konkurencyjnych w punkcie rozdziału łańcucha dostaw

Tytuł:
Ujęcie teoretyczne strategii konkurencyjnych w punkcie rozdziału łańcucha dostaw
Autorzy:
Kramarz, M.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
logistyka
łańcuch dostaw
rozdział łańcucha dostaw
dystrybucja
logistics
supply chain
distribution
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono szerzej metodę wyznaczania punktu rozdziału na podstawie luki czasowej. Zawarto w nim teoretyczne rozważania zmierzające do wskazania problemów strategicznych dla przedsiębiorstw będących punktami rozdziału łańcucha dostaw. Skoncentrowano się na strategii dyferencjacji jako kluczowym zadaniu stawianym przed podmiotem będącym punktem rozdziału. Konsekwentnie wsakzano na rolę więzi międzyorganizacyjnych w projektowaniu elastycznych sieci dystrybucji.
The building of strong relations with suppliers, customers and business partners receives increasingly more significance in business transactions. With the increase of demand variability, uncertainty of prognoses, product individualization and the shortening of the product life cycle increases the need to develop cooperation with companies offering similar or complementary products and services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies