Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja szczupłego produktu oraz jej implikacje kosztowe i jakościowe

Tytuł:
Koncepcja szczupłego produktu oraz jej implikacje kosztowe i jakościowe
Autorzy:
Pawlak, N.
Niewiadomski, P.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
logistics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wiedza o produkcie jest jednym z podstawowych elementów systemu wspomagania procesu decyzyjnego. Od stopnia jej przyswojenia oraz aktualności mogą zależeć decyzje, jeśli w procesie ich podejmowania decydent korzysta z zasobów tej wiedzy. W artykule tym przyjęto, że zasoby wiedzy o produkcie dotyczą: funkcjonalności wyrobu, która wskazuje na efektywność i skuteczność pełnienia przewidzianych funkcji, poziomu cen rynkowych wytwarzanego wyrobu oraz kosztów i jakości jego wytworzenia.
Assuming the premises of creating unconventional, often slightly modified, already existing, company management instruments, especially in the times of the economic slowdown on the market of industrial goods, it seems reasonably practical to suggest a concept consisting in reducing the product's "volume", preserving the previous price. This study elaborates on this issue.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies