Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profil klienta w procesie zarządzania relacjami z klientami

Tytuł:
Profil klienta w procesie zarządzania relacjami z klientami
Autorzy:
Stasieńko, J.
Data publikacji:
2004
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tworzenie profili polega na podziale grup klientów na segmenty ludzi. którzy mają wspólne upodobania i zwyczaje zakupowe. Informacje demograficzne i informacje dotyczące zachowań wykorzystywane są do stworzenia pomocnego portretu klienta. W pracy zaprezentowano profil klienta w systemie zarządzania relacjami z klientami. Zaproponowany profil klienta uwzględnia informacje demograficzne, osobowość klienta, preferencje klienta oraz wartość klienta dla firmy. Personalizacja niesie ze sobą duże możliwości. Dla klientów oznacza łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji, sprawniejszą obsługę, indywidualne dopasowanie ofert itp. Firmy posiadające profile swoich klientów stają się przyjaźniejsze, dobierają produkty, czy tez usługi w sposób spersonalizowany dla klientów, znając preferencje tworzą odpowiednie programy marketingowe i lojalnościowe.
Creating customer profiles consists of dividing a given group of customers into smaller categories on the basis of their common shipping habits and characteristics. Demographic and behavioral data are used to create an auxilary picture of the client. The following text presents a profile of a client and a method of creating a customer profile in a consumer relationship management. The following text presents a profile of a client and a method of creating a customer. The described customer profile reflects demographic, personal data, customer preferences, likings and also the customer's value to the company. Personalization of the customer is beneficial to both parties. To the customer it means easier and faster access to the information, faster service and un individualized offer. The company it means becoming a customer, friendly organization which ser-vices its customers in a personalized manner. Also knowing it's customer's preferences the company can create specific marketing and loyality programs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies