Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia niszy rynkowej małych firm mięsnych

Artykuł porusza problem strategii małych przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego. Niektóre lokalne przetwórnie mają liczne atuty. Właściwe ich wykorzystanie, wraz z pojawiającą się modą na agroturystykę i zdrową żywność, pozwolą małym firmom opanować tzw. nisze rynkowe i skutecznie konkurować z dużymi zakładami mięsnymi.
The paper presents the discussion on the directions that the small meat processing firms should follow to develop proper strategies in dealing with competitive strong companies within the sector. Some local companies have got their popularity or good reputation due to their traditional recipes, quality and low prices as well.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies