Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsument mięsa i produktów mięsnych

Celem opracowania było przedstawienie wybranych elementów postępowania konsumentów na rynku mięsa i wędlin podstawie własnych badań rynkowych. Przeanalizowano częstotliwość dokonywania zakupów poszczególnych gatunków mięsa i wędlin oraz główne miejsca dokonywania zakupów. Dokonano analizy wielkości spożycia oraz czynników warunkujących wybór mięsa i wędlin. W końcowej części zamieszczono wyniki oceny wyrobów głównych producentów pod względem jakości, smaku, opakowania, fizycznej dostępności produktów oraz ceny wyrobów.
The aim of this study was to present the selected aspects of consumers' behavior on meat and meat products market. The frequencies of purchasing of particular types of mea t and meat products as well as main purchasing places we re analyzed. The level of consumption and factors influencing the decision of meat and meat products choice were also investigated. In the end part of this study the results from consumers' evaluations of major producers were presented in related to quality, taste, packaging, products' availability and prices.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies