Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca przemysłu i handlu w kanałach dystrybucji artykułów żywnościowych

Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w 1998 r. w 172 firmach przemysłu spożywczego, których przedmiotem były problemy współpracy przemysłu i handlu w kanałach dystrybucji artykułów żywnościowych. Omówiono tendencje występujące w doborze partnerów handlowych do bezpośredniej współpracy z producentem. Podano opinie ankietowanych firm na temat współpracy z zagranicznymi przedsiębiorstwami handlowymi. Wskazano na rolę i znaczenie przedstawicieli handlowych producenta w zarządzaniu produktem na rynku.
The article presents the results of surveys carried out in 1998 among 172 enterprises of the food processing industry, focusing on the issues of co-operation between the industry and trade within foodstuff distribution channels. The trends occurring in the field of selection of trade partners for the purposes of direct co-operation with the manufacturer are discussed. Surveyed companies' opinions on co-operation with foreign trade enterprises are provided. The role and significance of manufacturer's trade representatives in product management in the market are highlighted.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies