Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesne metody dystrybucji produktów spożywczych

Artykuł przedstawia zmiany zachodzące w łańcuchu dystrybucyjnym produktów spożywczych, a w szczególności nowe tendencje w sprzedaży detalicznej, wykorzystanie technik informatycznych w celu usprawnienia dystrybucji i obniżenia jej kosztów oraz wprowadzenia inicjatywy efektywnej reakcji na potrzeby konsumenta, polegającej na ściślejszej niż dotąd współpracy poszczególnych uczestników rynku.
In the article, the changes occuring in distribution chain of food products and especially new trends in retail sale and utilization of information science technique have been presented. All this is aimed at improvement of distribution and lowering its costs. Introduction of initiative of effective response to the consumer's needs, consisting in closer cooperation between the particular participants o the market, was also discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies