Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość produktów żywnościowych w opinii konsumentów

Tytuł:
Jakość produktów żywnościowych w opinii konsumentów
Autorzy:
Górska-Warsewicz, H.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
rynek konsumenta
jakość produktu
marka
opakowanie
konsumencka ocena jakości produktu
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozwój rynku konsumenta oraz postępujące zmiany w podaży artykułów żywnościowych sprawiły, że konsument ujawnia swoje preferencje i upodobania. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę nie tylko na ceny produktów, ale również na ich jakość. Jednym z głównych nośników gwarancji jakości, a także sposobem identyfikowania produktu wśród wielu dóbr i usług na rynku jest marka produktu i opakowanie. Konsumencka ocena jakości produktu jest oceną subiektywną, dlatego należy traktować ją jako postrzeganą jakość produktu lub marki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies