Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkurencyjność polskich firm spożywczych na rynku unijnym

W artykule przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez IRWiK w połowie 2003 r. na grupie 198 firm przetwórstwa spożywczego, obejmujące przedsiębiorstwa małe i średnie, reprezentujące różne branże oraz zasięg działania. Omówiono wyniki opinii właścicieli i menedżerów firm o potencjale konkurowania swoich przedsiębiorstw na krajowym i unijnym rynku artykułów żywnościowych. Przedstawiono także zmiany, które powinny nastąpić w dotychczasowym potencjale działania małych i średnich firm przemysłu spożywczego, aby podniosła się ich konkurencyjność na Europejskim Rynku Wewnętrznym.
The article presents the results of survey conducted by the Institute of Home Market and Consumption (IRWiK) in the mid-2003 on the group of 198 firms of the food processing industry comprising small and medium-sized enterprises, representing various branches and extent of their activities. The results of opinions of the owners and managers of the firms having their potential to compete in the domestic and the EU market for foods are discussed. There are also presented changes that should take place in the hitherto potential of activities being performed by small and medium-sized enterprises of the food industry in order to increase their competitiveness on the European Internal Market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies