Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłu spożywczego

Tytuł:
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
Autorzy:
Szczepaniak, I.
Wigier, M.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
konkurencyjności polskiego przemysłu spożywczego
przedsiębiorstwa
competitiveness of Polish industry
companies
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zasadniczym warunkiem wzrostu konkurencyjności polskiego przemysłu spożywczego jest rozwój działalności innowacyjnej. W latach 90. nastąpił ponad trzykrotny wzrost nakładów finansom na działalność innowacyjną, głównie przeznaczanych na modernizację linii technologicznych. Mimo zachodzących zmian, udział wyrobów nowych i zmodernizowanych w produkcji sprzedanej przemysłu spożywczego jest niski i nie przekracza 15%.
The development of innovative activities is considered as basic factor of the improvement in competitiveness of Polish industry. 3-time increase of the expenditure on innovative (mainly on the modernization of production lines) was observed in 90' s. Despite of undergoing changes the share of new and modem products in sales of food industry is low and does not exceeds 15%.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies