Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie a struktura zakupów

Tytuł:
Opakowanie a struktura zakupów
Autorzy:
Górska-Warsewicz, H.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
opakowanie
zakupy
żywność
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opakowanie produktu ma coraz większe znaczenie w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów żywnościowych. Na rynkach o silnie wykrystalizowanych markach jest ono nośnikiem marki i jednocześnie elementem walki konkurencyjnej. Dlatego często podlega modyfikacjom pod względem kształtu, wielkości, jak również szaty graficznej. W tych warunkach konieczne jest określenie struktury zakupów produktów żywnościowych wedługrodzajui wielkości opakowania, a także ocena przez konsumentów opakowań produktów względem siebie konkurencyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies