Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Determinanty tworzenia strategii w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych

Omówiono znaczenie otoczenia i czynników wewnętrznych w aspekcie oddziaływania ich elementów na formułowanie strategii w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zmiany, jakie następują w otoczeniu i wewnątrz firmy, wpływają na całe przedsiębiorstwo, wobec czego są niesłychanie istotne ze strategicznego punktu widzenia. W przypadku branży telekomunikacyjnej postęp techniczny powoduje, że formułowanie strategii nie jest proste, a tempo zmian otoczenia często jest szybsze od tempa samego procesu planowania, analizy czy adaptacji strategii.
A. The article presents the importance of environment and the outside factors and their influence on the creation of a strategy in telecommunication companies. Changes which happen within environment and inside the company have an influence on the whole company, which means that they are extremely important from the strategic point of view. In case of telecommunication business technical development causes troubles in creation of a strategy, and the pace of environmental changes is often faster than a pace of a planning process, analysis and strategy adaptation itself.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies