Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena procesu logistycznego firmy Raisio na rynku rosyjskim

Tytuł:
Ocena procesu logistycznego firmy Raisio na rynku rosyjskim
Autorzy:
Kowalska, I.
Dziekoński, J.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
organizacja procesu logistycznego
rynek rosyjski
russian market
organization of logistics process
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rosja jest atrakcyjnym rynkiem dla wielu firm zagranicznych eksportujących swe towary. Ze względu jednak na swą rozległość geograficzną oraz bariery w handlu, o sukcesie mogą mówić jedynie te firmy, które przeprowadzają szczegółowe analizy ekonomiczne procesów logistycznych (analizy procesów zakupu, zapasów, procesów magazynowych, procesów sprzedaży, kosztów logistycznych). Celem artykułu jest zaprezentowanie organizacji procesu logistycznego na przykładzie firmy Raisio - fińskiej spółki zajmującej się przetwórstwem zbóż i sprzedażą swych wyrobów na rynku rosyjskim. Diagnoza problemów została wzbogacona wnioskami końcowymi, zawierającymi oczekiwania pracodawców wobec kwalifikacji menedżerów zarządzających procesami logistycznymi w układzie międzynarodowym. Podwyższanie kwalifikacji personelu logistycznego w firmach przyczynia się bowiem do wzrostu jakości obsługi klienta i utrzymania swej pozycji rynkowej.
Russian market is attractive to many foreign companies that export their products. However, due to its geographical range, as well as trade barriers, only those firms can be succesful there that pursue detailed economic analyses of logistics processes (analyses of purchase processes, reserves, warehousing processes, selling processes, logistics cost). The aim of the article is to present a type of organization of logistics process illustrated with the ca-se of the Raisio firm - a Finnish company dealing with the manufacture of grains and selling its products on the Russian market. The diagnosis of problems is complemented with final conclusions concerning the expectations of employers towards the qualifications of managers of International logistics processes. For improving the qualifications of logistics staff contributes to the increase in quality of customer service, as well as to sustaining one's position on the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies