Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacja usług miejskiej komunikacji zbiorowej i jej uwarunkowania jakościowe na przykładzie Radomia

Tytuł:
Organizacja usług miejskiej komunikacji zbiorowej i jej uwarunkowania jakościowe na przykładzie Radomia
Autorzy:
Grad, B.
Ferensztajn-Galardos, E.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
komunikacja miejska
uwarunkowania jakościowe
pętla jakości
organizacja usług transportowych
organization of communication services
urban collective
conditions of quality
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem rozważań podjętych w referacie jest organizacja usług komunikacji miejskiej i jej uwarunkowania jakościowe. Uwagę skupiono na omówieniu rozwiązań organizacyjno-zarządczych w miejskiej komunikacji zbiorowej, służących podniesieniu jakości usług transportowych i poprawie dostępności transportowej miast. Pierwsza część rozważań dotyczy charakterystyki uwarunkowań jakościowych przewozów zbiorowych w miastach tj.: zdefiniowano jakość, pętle jakości i zarządzanie jakością w kontekście metod zarządzania usługami przewozowymi, w drugiej zaś przedstawiono model zarządzania transportem zbiorowym w Radomiu. Omówiono kwestie dotyczące kompetencji organizatora usług komunikacji zbiorowej MZDiK i ich wpływu na kształtowanie jakości usług i organizacji przewozów zbiorowych.
The subject of the considerations made in the paper is the organization of transport services and the determinants of quality. The attention is focused on discussing the organizational and management in urban public transport, to enhance the quality of transport services and improve transport accessibility of cities. The first part of the discussion concerns the characteristics of the determinants of quality of collective transport in cities such as: define quality, loops, quality and quality management in the context of a transport service management methods, and the second part presents a model of collective transport managementin in Radom. Discussed issues concerning the powers of the organizer of public transport services MZDiK and their impact on quality of service and the organization of collective transport.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies