Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka w strategii małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł:
Marka w strategii małych i średnich przedsiębiorstw
Autorzy:
Imbs, B.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
przedsiębiorstwo
ekonomia
MŚP
marka
rynek żywności
company
SME
economy
mark
food market
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zmiana pozycji małych i średnich przedsiębiorstw na rynku w wyniku procesu konsolidacji handlu jest źródłem licznych zarzutów. Autor charakteryzuje tendencje na rynku zywności, podkreśla znaczenie marki i potrzebe organizacji producentów w budowie znanej marki. W procesie budowy marki regionalnej Autor wyróżnia formalny wzór jakościowy produktu i markę regionalną, podkreśla, że polityka budowy marki regionalnej powinna uwzględniać maksymalizacji zysku również etyczną stronę działalności przedsiębiorstwa, potwierdzoną zaufaniem odbiorcy do produktu.
Retailers have become more concentrated and consolidated. This process eliminates market position of smallmanufacturers suppliers and becomes the basis for many complaints. The all discusses recent developments on the Polish food market and the role of standards. In the case of regional product quality recognizes informal and legal standards - enforced by law, stresses that the regional standardsbuilding policy must involve and besides profit maximization task.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies