Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie stopnia wykorzystania stron internetowych do logistycznej obsługi klienta

Tytuł:
Badanie stopnia wykorzystania stron internetowych do logistycznej obsługi klienta
Autorzy:
Kwaśniewski, T.
Prussak, W.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
logistyczna obsługa klienta
strony internetowe
użyteczność
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pierwszy kontakt klienta z firmą odbywa się bardzo często za pośrednictwem strony internetowej. Profesjonalny, ukierunkowany na klienta serwis internetowy może zatem decydować o uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. Celem pracy jest zbadanie i analiza stopnia wykorzystania przez wybranych operatorów logistycznych potencjału stron internetowych. Wyniki badań wskazują na niewykorzystanie możliwości ? większość stron pełni jedynie rolę wizytówki firmy.
The customer's first contact with a company usually takes place through a website. Therefore, a professional, customer-oriented website may be a key element in gaining a competitive lead. We analyse the level of use websites capability for logistic customer service by selected logistic operators. Overall results do not fulfill expectations towards a contemporary Internet service. Most of websites that have been analysed fulfill the role of business cards containing only 36.7% of the highlighted components.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies