Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Market research as a source of information for management of transport companies

Tytuł:
Market research as a source of information for management of transport companies
Autorzy:
Križanová, A.
Kolenčík, J.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
marketing information system
market research
service
transport service
information
transport requirements
process of market research
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Worldwide changes such as technological advances, internationalization, computerization, deregulation, globalization, etc. in recent years have led to radical changes in the marketing environment. Consumers require higher quality products at a lower, or at least the same prices, higher consumer value and product individualization. Organizations, especially transport companies, in order to succeed in this dynamic environment, must have sufficient information. But it is not just about quantity. Currently, there is no problem to get a large amount of information from various sources. Internet and various databases provide a large amount of information, but not all meet the required quality level. To select timely and relevant information inevitable for a good marketing decision is an art.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies