Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elastyczność strategii marketingowych jako uwarunkowanie efektywności przedsiębiorstwa transportowego

Tytuł:
Elastyczność strategii marketingowych jako uwarunkowanie efektywności przedsiębiorstwa transportowego
Autorzy:
Puszko-Machowczyk, K.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
elastyczność
działanie uelastyczniające
strategie marketingowe
efektywność
przedsiębiorstwo transportowe
flexibility
flexible operations
marketing strategies
efficiency
transport firm
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Elastyczność jest ogólnie akceptowana i pożądaną cechą. Autorka zaprezentowała kształtowanie elastyczności strategii marketingowych i wpływ elastyczności na efektywność przedsiębiorstwa transportowego.
Flexibility is a generally accepted and desired feature. Author has presented flexibility formation in marketing strategies and flexible influence for efficiency of transport firm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies