Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania symulacyjne układu napędowego z silnikiem asynchronicznym sterowanym metodą DTC

Tytuł:
Badania symulacyjne układu napędowego z silnikiem asynchronicznym sterowanym metodą DTC
Autorzy:
Gardecki, A.
Macek-Kamińska, K.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
numeryczne całkowanie
modelowanie układu napędowego
numerical integration
drive system simulation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie przedstawiono wyniki symulacji układu napędowego składającego się z silnika asynchronicznego głębokożłobkowego oraz z przekształtnika tyrystorowego sterowanego metodą DTC (Direct Torque Control). Porównano wykresy wielkości charakterystycznych uzyskanych w wyniku symulacji z wynikami pomiarów rzeczywistego układu napędowego składającego się z silnika ABB o mocy 5,65 kW oraz falownika ABB z serii ACS601 wykorzystującego do sterowania silnika metodę DTC.
This paper presents results of the drive system simulation. The drive system model consist of voltage inverter model, asynchronous motor model and inverter control system model which realizes the Direct Torque Control (DTC) algorithm. The results of model calculations are compared with the measured characteristics values of the real drive system. This system is set of ABB 5.5 kW motor and ABB ACS 601 frequency converter for to control this drive system by the DTC algorithm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies