Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Maximum Torque per Ampere Control of Novel Transverse Flux Permanent Magnet Motor with Brushless DC Drive

Tytuł:
Maximum Torque per Ampere Control of Novel Transverse Flux Permanent Magnet Motor with Brushless DC Drive
Autorzy:
Tu, X.
Gu, C.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
silnik bezszczotkowy
pojazdy elektryczne
transverse flux permanent magnet motor
brushless DC drive
maximum torque per ampere
phase advance commutation
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A novel transverse-flux permanent magnet motor (TFPMM) with relatively simpler structure and BLDC drive is well suited for direct-drive electric vehicle. The commutation process in 120°-elec.-conduction is analyzed. To obtain maximum torque per ampere in open-loop application, a cost-effective approach based on phase advance commutation is proposed. Under varying load torque conditions, the required phase advance angle is automatically determined by both DC bus current and rotor speed. Both simulations and experiments are presented to verify its validity.
Zaprezentowano nową odmianę silnika bezszczotkowego DC z poprzecznym strumieniem wytwarzanym przez magnesy trwałe w zastosowaniu do pojazdów elektrycznych. Do otrzymania maksymalnego momentu opracowano optymalny system komutacji. Przy zmieniającym się obciążeniu wymagana faza wyprzedzenia kątowego jest określana automatycznie na podstawie prądu szyny i prędkości wirowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies