Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wiedzy konsumentów na temat mięsa i produktów pozyskiwanych ze strusia

Tytuł:
Analiza wiedzy konsumentów na temat mięsa i produktów pozyskiwanych ze strusia
Autorzy:
Pomianowski, J. F.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
mięso strusie
konsument
ostrich meat
consumers
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W związku ze wzrostem ilości ferm strusich, zwiększeniem podaży mięsa i przetworów z tego ptaka, przyjęto za cel sprawdzenie możliwości zbytu tego typu produktów na rynku krajowym. Cel realizowano poprzez ankietowe badanie wiedzy konsumentów na temat strusia oraz ocenę preferencji konsumentów
Due to the increasing number of ostrich farms, the research was performed to check market possibilities for selling of these products. This aim was realized by the questionnaire study of consumers' knowledge on ostrich food and assessment of consumers' preferences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies