Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satysfakcja klienta a jakość wyrobu spawanego

Tytuł:
Satysfakcja klienta a jakość wyrobu spawanego
Autorzy:
Wojtal, K.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
wyrób spawany
jakość
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wśród wytwórców i producentów coraz powszechniejsza jest świadomość, że jakość wyrobów jest wynikiem nie tylko bezpośredniego procesu produkcyjnego, ale również szeregu innych procesów związanych z powstawaniem i późniejszym użytkowaniem wyrobu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies