Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations a reklama

Tytuł:
Public relations a reklama
Autorzy:
Budniak, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
promocja marketingowa
public relations
reklama
promotion
advertising
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie różnic między dwoma najważniejszymi, z punktu widzenia promocji marketingowej, pojęciami: reklamą i public relations, które często są błędnie utożsamiane. W pierwszej części artykułu scharakteryzowano obie formy promocji, a w drugiej omówiono i podkreślono występujące między nimi rozbieżności.
The subject of this paper is the explanation of two key elements of promotion which are Advertising and public relations. These promotion-mix fundamentals are very often misunderstood. Therefore, firstly they are characterized and described, secondly, compared to reveal the essentials which differentiate them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies