Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System jakości produktu i usług

Tytuł:
System jakości produktu i usług
Autorzy:
Wilczarska, J.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
jakość
zarządzanie
strategia jakości
quality
management
strategy of the quality
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. Współczesne przedsiębiorstwa poszukują sposobów, które zapewniłyby im przetrwanie na rynku i dlatego jednym z fenomenów naszych czasów jest zauważalny wzrost jakości. W artykule została przedstawiona idea TQM (zarządzanie jakością) oraz cele wprowadzania norm ISO serii 9000.
Quality is an important issue in today's competitive world. Contemporary enterprises are looking for ways that ensure their survival in the market and therefore a noticeable increase in quality is one of the phenomena of our times. The paper presents the idea of TQM (Total Quality Management) and aims of implementing ISO 9000 standards.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies