Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zintegrowane systemy zarządzania jako narzędzie wspierające logistykę marketingową w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Zintegrowane systemy zarządzania jako narzędzie wspierające logistykę marketingową w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Gregor, B.
Stawiszyński, M.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
zarządzanie przedsiębiorstwem
przedsiębiorstwo
marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Warunki w jakich działają współczesne firmy wymuszają konieczność stosowania w praktyce nowoczesnych rozwiązań organizacyjno-informatycznych - Zintegrowanych Systemów Zarządzania. Znaczenie marketingu w procesach związanych z logistyką - głównie z zaopatrzeniem i dystrybucją nie podlega dyskusji, mówi się wręcz o logistyce marketingowej (czy marketingu logistycznym). Mechanizmy, jakie oferują w swych strukturach nowoczesne systemy zintegrowane mogą znakomicie uprościć i przyspieszyć prace, związane z logistyką marketingową, dając wgląd w aktualne, rzetelne dane i informacje dotyczące firmy. Już najprostsze i najtańsze systemy dostarczają ciekawych zestawień i analiz, pomagających podjąć właściwe decyzje we właściwym czasie. ZSZ ewoluują w kierunku systemów inteligentnych. Ich jakość i przydatność rośnie wraz ze stosowaniem zaawansowanych systemów wspomagania decyzji, czy systemów ekspertowych. Należy oczekiwać, że rzeczywistością nowej ekonomii będzie zarządzanie logistyką ( w tym logistyką marketingową), prowadzone znad komputerowego monitora.
A competitive business environment compels companies to implement new organisation and information systems - Management Support Systems (MSS). These systems, more and more common in Polish companies, offer a new quality of management. MSS are successfully employed in marketing logistics. They simplify and accelerate the workings of logistics departments by affording access to timely and true information about the entity. The possibilities offered by MSS systems that might be of use in the marketing logistics sector, result from the tools employed by them, i.e., - wide-ranging analyses and cross-section charts; - Decision Support Systems and Expert Systems. It might be expected that in the reality of new economies, logistic management (marketing logistics included) will be conducted through a monitor of a computer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies