Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opracowanie metody personalizacja reklamy na potrzeby portali finansowych

Tytuł:
Opracowanie metody personalizacja reklamy na potrzeby portali finansowych
Autorzy:
Maleika, W.
Stempiński, P.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
reklama internetowa
personalizacja
portal finansowy
Web advertisement
personalization
financial portal
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article analyzes the market of existing advertising systems based on behavior or personalization. The advantages and disadvantages of these solutions are presented. The authors propose new method of personalizing advertisements for financial portals. The specificity of these sites allows to collect more information about the users such as age, employment, income, family, etc. On the basis of this information it is possible to classify user to one of the defined profiles in a more precise manner and increase the effectiveness of advertising. The studies indicate a 70% efficiency of presented method.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies