Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Samoocena przedsiębiorstwa w kontekście wymagań koncepcji kompleksowego zarządzania przez jakość (TQM).

Tytuł:
Samoocena przedsiębiorstwa w kontekście wymagań koncepcji kompleksowego zarządzania przez jakość (TQM).
Autorzy:
Zymonik, J.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
samoocena
modele
jakość
zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Omówiono genezę i przedstawiono podstawowe zasady koncepcji kompleksowego zarządzania przez jakoś. Na jej tle zaprezentowano najważniejsze modele samooceny przedsiębiorstw, oparte na kryteriach nagród jakości: Deminga, Baldrige'a, EOQ a także Polskiej Nagrody Jakości. Zestawiono i skomentowano główne kryteria stosowane obecnie w modelach samooceny. Omówiono znaczenie samooceny przedsiębiorstw przy wprowadzaniu i doskonaleniu koncepcji kompleksowego zarządzania przez jakość (TQM).
The origin and fundamental rules of TQM concept are considered. Firm's selfassessment models based on quality awards criteria are presented: The Deming Prize, The Malcolm Baldrige National Quality Award, The European Quality Award, The Polish Quality Award. Meaning of firm's selfassessment during introducing and improving concept is described.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies