Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O pewnych analitycznych metodach prognozowania wartości charakterystyk określających zaufanie do marki produkt

Tytuł:
O pewnych analitycznych metodach prognozowania wartości charakterystyk określających zaufanie do marki produkt
Autorzy:
Mikuś, J.
Nowosielski, M.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
konstrukcja operatora predykcji
dynamika wartości
równanie różniczkowe
trust
product brand
forecasting operator
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono konstrukcję operatora predykcji przeciętnej liczby jednostek produktu zakupionych przez nabywcę. Konstrukcję sprowadzono do rozwiązania zagadnienia początkowego równania różniczkowego z opóźnionym argumentem. Do badania dynamiki wartości oczekiwanej zaproponowano również analizę harmoniczną.
A construction of the forecasting operator of the average number of product items purchased by the buyer is presented. The construction is reduced to the solution of the initial differential equation with a delayed argument. For examining the dynamics of the expected value, a harmonic analysis is proposed, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies