Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Synteza odciążenia aktywnego układu redukcji drgań

Tytuł:
Synteza odciążenia aktywnego układu redukcji drgań
Autorzy:
Gawlik, A.
Tora, G.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
odciążenie sprężynowe
mechanizm krzywkowo-ciągnowy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono iteracyjną metodę syntezy zarysu krzywki. Krzywka jest częścią podukładu odciążenia od sił grawitacji wodzika wałka silnika, który napędza mechanizm korbowo-wodzikowy. Mechanizm ten, jest częścią układu aktywnej redukcji drgań. Odciążenie realizowane jest przez siłę sprężyny. Siła przenoszona jest przez cięgno nawijające się na krzywce. Zarys krzywki, oprócz warunku zrównoważenia układu, musi spełniać warunek styczności i wypukłości.
The paper presents the iteration method of cam contour synthesis. The cam is a part of an active vibration reduction subsystem for unloading the gravitational force of crosshead, which is driving the slider crank mechanism. That mechanism is the part of an active vibration reduction system. The force is transferred by a strand which is reeled on the cam. Cam contour, except for the forces balance condition, should satisfy the tangency and camber condition.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies