Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkurencyjna strategia marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej

Tytuł:
Konkurencyjna strategia marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
Autorzy:
Nogalski, B.
Szpitter, H.
Czubaszewicz, H.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
marka
konsument
uczenie się
zachowania na rynku
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono nowe spojrzenie na koncepcję rozwijania - oparciu o markę - strategii konkurencyjnej. W spojrzeniu tym wyeksponowano role strategii uczących się konsumentów oraz strategię prowadzących rynek.
This article presents a new concept for developing competitive strategy. The authors compare two different strategies: customer driven and market - driving strategies. Than they explore how market-driving strategies can create competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies