Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategische positionsbestimmung ,,Automobilindustrie"

Tytuł:
Strategische positionsbestimmung ,,Automobilindustrie"
Autorzy:
Welkener, B.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
strategie
koncern Volkswagen
zarządzanie
przemysł samochodowy
arbeitsorganisation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zdefiniowano pojęcie strategii i jej rolę w przemyśle samochodowym. Scharakteryzowno zarówno strategię koncernu Volkswagen (strategię regionalną i strategie funkcjonalne), jak i stosowaną organizację pracy.
Der Begriff der Strategic imd Hire Rolle in der AutomobilIndustrie wurden gcschildert. Die Strategic (Regionalstrategie, Einzelstrategien) von VW-Konzern, sovvie seine Arbeitsorganisation wurden cliaraktcrisiert.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies