Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda oceny autoryzowanych sprzedawców przedsiębiorstwa górniczego.

Tytuł:
Metoda oceny autoryzowanych sprzedawców przedsiębiorstwa górniczego.
Autorzy:
Bluszcz, A.
Manowska, A.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
dystrybucja
marketing relacji
distribution
relationship marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie przedstawiono system organizacji sprzedaży węgla w segmencie odbiorców detalicznych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa górniczego. Zaprezentowano procedury doboru i klasyfikacji autoryzowanych sprzedawców prowadzących handel węglem na terenie kraju. Przedstawiono przykłady kryteriów, według których należy przeprowadzać systematyczną ocenę współpracy z autoryzowanymi sprzedawcami oraz koncepcję metody oceny autoryzowanych sprzedawców do wdrożenia w wybranym przedsiębiorstwie górniczym.
The paper presentes system of products distribution in coal industry with a detail segment of customer. Authors analyse advantages of selective distribution solutions. Authors present procedure of selection the authorized sellers and methods of rating them by the coal mining company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies