Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Monte Carlo method of ship's underkeel clearance evaluation for safety of ferry approaching to Ystad port determination

Tytuł:
Monte Carlo method of ship's underkeel clearance evaluation for safety of ferry approaching to Ystad port determination
Autorzy:
Gucma, L.
Schoeneich, M.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
model symulacyjny statku
Monte Carlo
rezerwa wody pod stępką
ship's simulation mode
Monte Carlo method
underkeel clearance
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The paper is concerned with the analysis of simulation research results of newly design Piast ferry entering to modernized Ystad Port. The ship simulation model is described. After execution of real time simulations the Monte Carlo method of underkeel clearance evaluation is applied to asses the probability of ferry touching the bottom. The results could be used in risk assessment of ships entering to the ports.
W artykule zaprezentowano analizę wyników badań symulacyjnych wejść nowoprojektowanego promu Piast do modernizowanego portu Ystad. Przedstawiono także model symulacyjny statku wykorzystany w badaniach. Po przeprowadzeniu symulacji w czasie rzeczywistym, metoda Monte Carlo określania zapasu wody pod stępką została wykorzystana do oszacowania prawdopodobieństwa kolizji z dnem akwenu. Uzyskane wyniki mogą być wykorzystane do oceny ryzyka statków podchodzących do portów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies