Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of a marketing strategy to increase export of minerals

Marketing is growing in importance in management of mineral resources hence mining companies give more attention to the choice of suitable marketing strategy. Development of a marketing strategy for a given foreign market involves formulation a strategy for minerals export, implementation of the strategy and evaluation of company's performance on the foreign market. The basic conditions for formulation of a marketing strategy for mineral export development are analysed. These conditions include: market research, defining the company's mission on the given foreign market and inner strength of the company determined by its human and financial resources, materials and assets.
Miarą rosnącego znaczenia marketingu w funkcjonowaniu gospodarki surowcami mineralnymi jest przywiązywanie coraz większego znaczenia do wyboru strategii marketingowej przedsiębiorstwa przemysłu wydobywczego. Problematyka tworzenia strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym obejmuje formułowanie strategii marketingowej eksportu wytwarzanych przez niego surowców mineralnych, realizację w praktyce wybranej strategii marketingowej, kontrolę i ocenę uzyskanych efektów przemyślanej strategii marketingowej rozwoju eksportu surowców mineralnych, za które uznano analizę zagranicznego rynku zbytu, prawidłowe określenie misji przedsiębiorstwa wynikające z jego zasobów osobowych, rzeczowych i finansowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies