Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ECR - dlaczego tak mało wdrożeń

Tytuł:
ECR - dlaczego tak mało wdrożeń
Autorzy:
Konecka-Jurga, S.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
efektywna obsługa klienta
usługi logistyczne
efficient customer response
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Koncepcja Efektywnej Obsługi Konsumenta (ECR - Efficient Consumer Response) powstała dzięki dobrowolnym inicjatywom niezależnych podmiotów gospodarczych w USA, na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies