Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przejaw zachowań etnocentrycznych konsumentów

Tytuł:
Przejaw zachowań etnocentrycznych konsumentów
Autorzy:
Śnihur, J.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
konsument
zachowania konsumentów
consumer
consumer behaviours
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Etnocentryzm w zachowaniach konsumentów stanowi przejaw dojrzałości i ewolucji postępowania w procesie zakupu. Takie zachowanie przyczynia się do wspierania rodzimej działalności w sferze produkcji i handlu. Niniejszy artykuł przedstawia wyniki badań zachowań konsumentów w procesie zakupu produktów pochodzenia krajowego i zagranicznego.
In behavior of consumer's maturity state aspect and process of shopping evolution procedure. Such behavior for advancement of native activity in sphere of production and commerce. The article presents results of research of behavior of consumers in process of shopping of national origin and foreign.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies