Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wavelet method extracting characteristics of traction signals

Tytuł:
Wavelet method extracting characteristics of traction signals
Autorzy:
Kozłowski, M.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
analiza sygnału
transformata falkowa
poślizg toczny
signal analysis
wavelet transform
critical value of wheel slip
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents a method extracting the characteristics of traction driving system operation addressed to object modelling and measuring signal analysis techniques. Band filtering approach has been applied to discuss a wavelet transform. Presented example of traction signal wavelet transforms has been done from the viewpoint of detecting typical motion events. There are presented considerations to detect supplementary characteristics of drive operation transition towards the critical value of wheel slip to achieve a method to avoide the occurrence of unwanted wheel slip. In the paper, conditions for a wavelet analyser for automatic slip detection at the vehicle board on the basis of extracted motorset current characteristics are presented.
Omówiono metodę ekstrakcji cech charakterystycznych przebiegu pracy trakcyjnych układów napędowych wykorzystującą techniki modelowania obiektów i techniki analizy sygnałów pomiarowych. Przedstawiono metodę transformaty falkowej w ujęciu fitracji pasmowej. Zamieszczono przykładowe wyniki transformat falkowych sygnałów trakcyjnych w aspekcie wykrywalności typowych zdarzeń ruchowych. Zaproponowano zastosowanie transformaty falkowej do wykrywania dodatkowych cech przejścia pracy napędu w kierunku krytycznej wartości poślizgu tocznego w celu opracowania metody unikania tego zjawiska. Przedstawiono warunki opracowania analizatora falkowego do automatycznego wykrywania poślizgu na pokładzie pojazdu na podstawie ekstrakcji cech charakterystycznych prądu grupy silników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies