Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zintegrowane systemy zarządzania w strategii rozwoju przedsiębiorstw

Tytuł:
Zintegrowane systemy zarządzania w strategii rozwoju przedsiębiorstw
Autorzy:
Wojciechowska-Stasiak, A.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
system zarządzania
strategia rozwoju przedsiębiorstwa
system integration
management
business strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorstwo funkcjonuje w określonej mikro i makrostrukturze, zatem stanowi jeden z elementów najbliższego otoczenia, ma istotny wpływ na środowisko, podlega również obowiązującym wymaganiom, określanym przez jednostki nadrzędne. Zadowolenie z prowadzonej działalności dotyczy, zatem już nie tylko klientów w rozumieniu handlowym. Przedsiębiorstwo musi uzyskać zadowolenie szerszego grona osób zainteresowanych jego działalnością. Wdrożenie efektywnego Systemu Zarządzania może nastąpić wyłącznie przy zaangażowaniu wszystkich pracowników. Obecnie Systemy Zarządzania stają się coraz bardziej rozpowszechnione, a wymagania zawarte w normach są spełniane przez coraz szersze grono przedsiębiorstw. Pracownicy przedsiębiorstw są specjalistami w obszarach realizowanych przez siebie zadań, posiadają jednak niewystarczającą wiedzę na temat interpretacji wymagań norm i przebiegu procesów w Systemie Zarządzania. Wiedza i doświadczenie konsultantów w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem pracowników organizacji gwarantuje wdrożenie skutecznego Systemu Zarządzania.
Each enterprise is situated in a specific micro and macro structure and as such is a part of its closest surroundings. It has a significant impact on environment and is liable to standing needs defined by precedent entities. All individuals and groups interested in functioning within an enterprise are defined as an interested party. As a result satisfaction applies not only to clients in commercial meaning. A company has to induce satisfaction of a much wider group of people interested in its activities. Initiating an effective Management System can only happen in a company wide engagement situation. At present Management Systems are becoming more and more propagated and norm requirements are respected by a very large and ever growing group of companies. Employees are becoming specialists in their specific work areas, however their knowledge is not sufficient when it comes to interpretation of mentioned norms and Management System process flow. Knowledge and experience support of both outsourced consultants and employees guarantees an effective and succesful initiation of Management System.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies