Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The development of enterprising in an organization through partnership marketing

Tytuł:
The development of enterprising in an organization through partnership marketing
Autorzy:
Stankiewicz, J.
Bortnowska, H.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
marketing partnerski
przedsiębiorczość
sukces rynkowy
partnership marketing
entrepreneurship
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An important problem, which modern managers are trying to solve, is how to develop enterprising in a company. Through it, companies can achieve considerable market success, even in constantly changing conditions of running business. The development of enterprising can be made more dynamic through starting and maintaining partnership with the key subjects of the internal and external surroundings of an organization, creating relationship capital.
Ważnym problemem, w rozwiązanie którego angażują się współcześni menedżerowie jest rozwijanie przedsiębiorczości organizacji. Dzięki niej przedsiębiorstwa mogą odnieść znaczne sukcesy rynkowe, nawet w nieustannie zmieniających się warunkach prowadzenia działalności gospodarczej. Rozwój przedsiębiorczości może być dynamizowany poprzez nawiązywanie i utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi podmiotami wewnętrznego i zewnętrznego otoczenia organizacji, tworzenie kapitału relacyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies