Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementation of sustainable development instruments related to the administrative district in the concept of marketing

Tytuł:
Implementation of sustainable development instruments related to the administrative district in the concept of marketing
Autorzy:
Graczyk, M.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
transformacja
zarządzanie marketingowe
marketing zewnętrzny
zarządzanie gminą
transformation
district management
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dynamiczny rozwój gospodarki rynkowej wskazuje na celowość wprowadzenia koncepcji zarządzania marketingowego w gminach. W celu pozyskania inwestorów i kapitału oraz osiągnięcia aktywizacji gospodarczej gmin niezbędne jest opracowanie strategii marketingu zewnętrznego, wykorzystującej takie narzędzia, jak m.in lokalna Agenda 21 i Master Plan gminy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies